Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához. További információkért kattints ide!

Elfogadom
Menü

Alulról építkező marketing

Uzletikonyv.hu ár:
2.950 Ft
2.655 Ft
Kedvezmény: 10%
Kiadó: Bagolyvár Kiadó
Cikkszám: 9789639197015
Gyártó cikkszám: A35
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 1.300 Ft
Szerezhető hűségpontok: 133

Ismertető

A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott taktikákat.

Ám a szerzők, Al Ries és Jack Trout - az USA talán legismertebb marketing szakemberei - más véleményen vannak.

Harmadik könyvükben meggyőző példákkal mutatják be, hogy ami valóban eredményes, az éppen ennek a fordítottja.

Amikor együtt dolgoztak a Burger Kinggel, a Chase Manhattan Bankkal vagy a Paramounttal, a gyakorlatban is bizonyították mindezt.