Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához. További információkért kattints ide!

Elfogadom
Termékek Menü
0
Tartalommarketing a gyakorlatban Katt rá a felnagyításhoz

Tartalommarketing a gyakorlatban

Uzletikonyv.hu ár:
4.990 Ft
4.490 Ft
Kedvezmény: 10%
Kiadó: Netlight Consulting Kft.
Cikkszám: 9789631278712
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 790 Ft

Ismertető

A tartalommarketing annak a lehetősége, hogy úgy legyen sikeres a vállalkozási ötleted, hogy ne kelljen manipulálnod, trükköznöd és mindig újabb és újabb marketing technikákat megtanulnod.

A tartalommarketing a gyakorlatban, nem egy szakkönyv azoknak, akik blogolnak.
Nem egyetemi értekezés
a tartalommarketingről.
Színtiszta gyakorlat egy olyan vállalkozótól, aki 12 éve online vállalkozik és azt látja, hogy ez a módszer most sokkal hatékonyabb, mint valaha.

Ütősebb, mint a szénné optimalizált landing page oldalak, amiket csak az talál meg, akikért KOMOLY összegeket fizettél a Facebook-nak vagy a Google-nak.

A tartalommarketing eleve vonzza a látogatókat, ráadásul:

  • az értéket adó tartalom tökéletesen szegmentál,
  • célzott kommunikációt tesz lehetővé,
  • és erőszakmentesen tereli az érdeklődőket az értékesítési folyamatodba.
  • A legjobb mégis az, hogy valódi értéket teremtesz és nem átvered, manipulálod a piacod, hogy valahogy pénzt tudj kivenni az emberek zsebéből. Értéket adsz a tartalmaiddal, tanítod a piacod, és tényleg jobb helyé teszed a világot!

Túl sok olyan emberrel találkozom, aki szerint a marketing manipulációs technikák, bűvész trükkök, amiknek a fogásait el kell sajátítani. Ha megtanulod, nem kell többet szégyenkezned a vállalkozásod miatt. Növekedsz, fejlődsz és megoldódik a „hogyan adjak el” problémája. De ha nem oldódik meg, csak egyre több könyvet fogsz vásárolni, egyre több előadásra jársz és keresed a varázstechnikát és talán arra gondolsz, hogy még jobban kellene manipulálnod az embereket. Miközben ez sokkal egyszerűbb is lehetne.

A tartalommarketing nagy előnye, hogy nincs szükséged arra, hogy lemondj az önbecsülésről a profit érdekében. Nem kell választanod aközött, hogy egyenes gerinccel, vagy teletömött erszénnyel létezz. Lehet a kettőt egyszerre is.

Arra sincsen szükség, hogy többet foglalkozz marketinggel, mint amennyit szükséges. Te nem marketinges akarsz lenni, hanem a saját bizniszedben szeretnél minél több embernek segíteni és minél több embernek megoldani a problémáját.

Elképesztően egyszerű eladnod, ha megérted MITŐL akarnak vásárolni tőled. A könyvből megtanulod, hogyan lesz a marketinged átlagosból, zseniális. Azonnal használható gyakorlati tudást ad. Lelkesítő idézetek helyett, azonnal bevethető marketing stratégiát kapsz. És szép is!

Hasznos lesz neked ez a könyv?


Igen:

1. ha rosszul vagy az erőszakos marketingtől
Elegánsan és etikusan is lehet egyre sikeresebb a vállalkozásod. Pedig valójában egy önző dolgot kell tenned.

2. ha tartós üzleti eredményekre vágysz
Múló sikerekhez sok trükk létezik. A tartalommarketing viszont stabilan növekvő eredményeket szállít.

3. ha ismered a tartalommarketinget

Olvastál már anyagokat, nem vagy kezdő, ezért valami újra és eredeti vágysz, ami lendületet ad.

4. ha értesz már dolgokat, de nem állt össze a teljes kép
Az első cikk megírásának, a lelkes tömeg megszerzésének, majd vásárlókká alakításának lépéseiről szól a könyv.

5. ha gyűjtöd az okos marketing megoldásokat

A könyv csordultig van a kevesek által ismert, és a legjobb gyakorlati fogásokkal. AdWords, Facebook, SEO, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Retargeting.

6. ha minimalizálnád az üzleti kockázatod

A könyvben egy olyan stratégiát mutatok be, amivel szinte minden üzleti ötlet anyagi kockázata minimálisra csökkenthető.

7. ha azt gondolod, nem tudsz jól írni

Ismerem az érzést, ezért ezt kutattam a legalaposabban. Amint elolvasod a könyvet megérted a nagy titkot.

8. ha imádod a villámcsapásszerű felismeréseket

Amikor már unod ugyanazokat az infókat olvasni és ugyan azokat az előadásokat meghallgatni, jól jön egy ilyen könyv.


3 fő témával foglalkozik a Tartalommarketing a gyakorlatban könyv


A legtöbb vállalkozó ugyanazzal a három fő problémával szembesül, amikor elkezd foglalkozni a tartalommarketinggel. Én is ezekbe a falakba ütköztem bele, és pont ugyanebben a sorrendben, ezért a könyvemet is ennek a három nagy problémának a megoldása köré építettem fel.

Megmutatom, hogyan írj tökéletes tartalmakat könnyedén
Megtanulod, hogyan szerezhetsz egyre több lelkes olvasót
Majd megmutatom azt a stratégiát, amivel az olvasók elkezdenek végre vásárolni is tőled


Minden fejezet végén QR kód

A QR kódot a mobiltelefonoddal be tudod olvasni, vagy használhatod a rövidített linket is. Mindegyik egy olyan weboldalra visz, ahol a fejezetben található linkeket érheted el. Így a könyv hivatkozásai mindig naprakészen tarthatóak, nem lesznek elveszett linkek vagy megszűnt oldalak.

Így nem kell linkeket gépelned.
Karban lehet tartani így mindig naprakész.
Gyors és kényelmes cross platform megoldás.


Összefoglalók és feladatok

Mivel elméleti könyvből túl sokat írtak már, ezért egy teljesen gyakorlatias könyvet akart írni. Olyat, amiből azonnal használható dolgokat tanulsz meg. Ezért minden fejezet végén a fontos tudnivalókat egy puskába foglaltam össze. Így elég lesz csak ezeket átnézned és nem kell újra átolvasni az adott fejezetet, amikor elkezded a gyakorlatba is átültetni az olvasottakat.

Minden fejezet végén van egy összefoglaló puska a fontos lépésekről.

A fejezetek végén vannak gyakorlati részek, így a megszerzett tudást egyből mélyebben rögzítheted. Leírhatod, jegyzetelhetsz magadnak, amikor még friss az élmény és jönnek az ötletek.

Kezdj el értéket adni a piacodnak, tanítsd őket a szakmád rejtett tudásaira és finomságaira.
Ettől nemcsak a vállalkozásod lesz egyre nyereségesebb, de az életed is sokkal boldogabbá válik.
Másokat tanítani, a tudást megosztani az élet egyik legfőbb értelme.


Szerezd meg a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet most!



Szerző: Bártfai Balázs
Kiadó: Netlight Consulting Kft.

Mások ezeket választották még