Ismertető
Feargal Quinn az ír Superquinn szupermarket csoport igazgatója, amelyet ő maga alapított 1960-ban, és amely nemzetközi hírnévre tett szert a vevők kiváló kiszolgálásáért.
A Bumeráng Marketing című könyvét multinacionális cégek használják a vásárlóval való foglalkozás kézikönyveként. A könyvet már több nyelvre lefordították. Feargal Quinn számos nemzetközi kiskereskedelmi szervezet igazgatósági tagja, és két tiszteletbeli doktori címmel rendelkezik. 1993-ban független képviselőként beválasztották az ír parlament felsőházába. A Bumeráng Marketing a vevők kiszolgálásáról szól, és BÁRMELY vállalkozásra alkalmazható.
Ebből a bestsellerből mindenki rengeteg ötletet meríthet és alkalmazhat a saját cégére az ügyfelek jobb kiszolgálásának a tekintetében. Quinn „bumerángelmélete”felfedi a vevők rendszeres visszatérésének a fontosságát a céged szempontjából. Elmagyarázza, miért olyan fontos meghallgatni a vevőket, és arra biztatja a cégeket, hogy ösztönözzék a panaszokat. A kiskereskedelmi vevőkiszolgálás elismert szakértője sikerének valamennyi titkát megosztja ebben a könyvben. Sokan mondják, hogy náluk a vevő a király, de kevesen gondolják komolyan. Feargal számára azonban ez az igazság. Bármely Superquinn üzletbe úgy megy be, mintha otthon lenne. Mindenkit ismer, és őt is ismeri mindenki. Minden titka benne van ebben a a könyvben. Hálásnak kell lennünk Feargalnak, amiért megosztotta velünk.
Donald R. Keough, a The Coca-Cola Company elnök-vezérigazgatója
A Bumeráng Marketing című könyvét multinacionális cégek használják a vásárlóval való foglalkozás kézikönyveként. A könyvet már több nyelvre lefordították. Feargal Quinn számos nemzetközi kiskereskedelmi szervezet igazgatósági tagja, és két tiszteletbeli doktori címmel rendelkezik. 1993-ban független képviselőként beválasztották az ír parlament felsőházába. A Bumeráng Marketing a vevők kiszolgálásáról szól, és BÁRMELY vállalkozásra alkalmazható.
Ebből a bestsellerből mindenki rengeteg ötletet meríthet és alkalmazhat a saját cégére az ügyfelek jobb kiszolgálásának a tekintetében. Quinn „bumerángelmélete”felfedi a vevők rendszeres visszatérésének a fontosságát a céged szempontjából. Elmagyarázza, miért olyan fontos meghallgatni a vevőket, és arra biztatja a cégeket, hogy ösztönözzék a panaszokat. A kiskereskedelmi vevőkiszolgálás elismert szakértője sikerének valamennyi titkát megosztja ebben a könyvben. Sokan mondják, hogy náluk a vevő a király, de kevesen gondolják komolyan. Feargal számára azonban ez az igazság. Bármely Superquinn üzletbe úgy megy be, mintha otthon lenne. Mindenkit ismer, és őt is ismeri mindenki. Minden titka benne van ebben a a könyvben. Hálásnak kell lennünk Feargalnak, amiért megosztotta velünk.
Donald R. Keough, a The Coca-Cola Company elnök-vezérigazgatója
Szerző: Feargal Quinn
Kiadó: Pongor Publishing
Kiadó | Pongor Publishing |
A téma bestsellerei
Babilon leggazdagabb embere
-10%
Gazdag Papa, Szegény Papa fiataloknak
-10%
25 módszer az emberek megnyerésére
-10%
Midaszi érintés
-10%
KiésNemaHogyan
-10%