Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához. További információkért kattints ide!

Elfogadom
Menü

A marketing huszonkét vastörvénye

Uzletikonyv.hu ár:
2.970 Ft
2.673 Ft
Kedvezmény: 10%
Kiadó: Bagolyvár Kiadó
Cikkszám: 9789639730250
Gyártó cikkszám: A32B
Elérhetőség: Elfogyott. Kérj értesítést!
Szállítási díj: 1.600 Ft
Szerezhető hűségpontok: 134

Ismertető

A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt kötelező olvasmány.
Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke

A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni.
Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója

Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között.
Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója

AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

Szerző: Al Ries - Jack Trout
Kiadó: Bagolyvár Kiadó