A viking marketing
Alcím | Sikeres biznisz skandináv módra |
Szerző | Steve Strid - Claes Andréasson |
Oldalszám | 124 |
Kötés típusa | puhatáblás |
ISBN | 9789638899699 |
Kiadás éve | 2011 |
Kiadó: | Pongor Publishing |
Cikkszám: | 9789638899699 |
Elérhetőség: | Raktáron |
Szállítási díj: | 1.600 Ft |
|
|
Szerezhető hűségpontok: | 135 |
Ismertető
A IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk - többek között - a Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót, az Ericssont, a Legót és az Absolut Vodkát.
Svédország, Dánia, Norvégia és Izland összlakossága nem éri el a 20 milliót, vagyis a modern vikingek a Föld népességének mindössze 0,3 %-át teszik ki. Hihetetlen, de ennek ellenére ők bonyolítják a világ összes exporttevékenységének 3 %-át! Igen, a skandináv termékek első osztályúak, de mégis a márkaneveik hódították meg a világot.
Az erőszak korának vége, de a vikingeknek még mindig megvan az a zseniális és némileg különc hozzáállása, amellyel nevet tudnak szerezni a cégeiknek, a termékeiknek és az ügyeiknek.
A Viking marketing elmeséli, miért nem működik a reklám, és hogy ez miért jó, miért értelmetlen a versengés, továbbá hogy a büntetés-jutalmazás rendszere miért primitív eszköz a motiválásra, és hogy miért is nem a pénz a világ mozgatórugója, valamint hogy az ügyvédeknek miért az utolsó hajóban a helyük...
Bemutatjuk a Viking rendszert - lehántjuk róla az őrületet. A módszerek között van új, van régi, de mind működik.
A vikingek visszatértek, és ezúttal nem viccelnek, mert üzletről van szó!
Szerző: Steve Strid - Claes Andréasson
Kiadó: Pongor Publishing