Alulról építkező marketing
Szerző | Al Ries - Jack Trout |
Bolti ár | 2950 Ft |
Oldalszám | 174 |
Kötés típusa | puhatáblás |
ISBN | 9789639197015 |
Kiadás éve | 1998 |
Kiadó: | Bagolyvár Kiadó |
Cikkszám: | 9789639197015 |
Gyártó cikkszám: | A35 |
Elérhetőség: | Raktáron |
Szállítási díj: | 1.599 Ft |
|
|
Szerezhető hűségpontok: | 133 |
Ismertető
A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott taktikákat.
Ám a szerzők, Al Ries és Jack Trout - az USA talán legismertebb marketing szakemberei - más véleményen vannak.
Harmadik könyvükben meggyőző példákkal mutatják be, hogy ami valóban eredményes, az éppen ennek a fordítottja.
Amikor együtt dolgoztak a Burger Kinggel, a Chase Manhattan Bankkal vagy a Paramounttal, a gyakorlatban is bizonyították mindezt.