Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához. További információkért kattints ide!
BESZEREZHETETLEN KÖNYV = ALIG LEHET KAPNI VALAHOL, MERT KEVÉS VAN BELŐLE!
Egy beszerezhetetlen könyvet elvileg több helyen is meg tudnál venni – feltéve, ha lenne időd és energiád felkutatni a lelőhelyét. Ezekből a könyvekből az utolsó darabokat úgy kell összevadászni, nem kaphatóak a legnagyobb és legkönnyebben megközelíthető könyvesboltokban. Nincs belőlük olyan sok, hogy mindenhol jelen legyenek, és ha hajlandó vagy lejárni értük a lábad, még akkor sem biztos, hogy a nyomukra akadsz. Ha nem akarsz időt és energiát pocsékolni (ami ugye pénz), ne keresd őket máshol: nálunk megtalálod őket egy helyen!
A CSODALÁMPA megmutatja, hogyan fogalmazhatod meg vágyaidat, és hogyan válthatod őket biztosan valóra akárhonnan származol, akárhány éves vagy, akármilyenek a körülményeid. Álmodhatsz. Szárnyalhatsz. Olyan határtalan lehetőségek és korlátlan energiák forrását ismerheted meg, amelyek segítségével véghez viheted azt, aminek megvalósítása különben elképzelhetetlen lenne.
A legkülönbözőbb társadalmi rétegekhez tartozó emberekről olvashatsz, akik felfedezték, hogy az ember milyen rendkívüli eredményeket érhet el a megfelelő eszköz segítségével... és ez az eszköz nem más, mint a network marketing.
A Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikák és stratégiák a piaci versenyben. Amint a valóságos háborúkban, a marketing-hadviselésnek is több módja van. A szerzők négyet emeltek ki. A Marketingháború iskolát teremtő könyv. Tanácsai egyaránt szólnak marketing szakemberekhez, vállalkozókhoz.
A könyvből megtudhatjuk:
Az emberek szeretnek venni, de nem szeretik, ha eladnak nekik.
Nem a szükségletek, hanem az igények ösztönöznek cselekvésre.
Nem mindegy milyen szellemi és lelki táplálékot fogyasztunk.
Hyrum Smith új könyve lehetővé teszi, hogy kézbe vegyük életünk irányítását és szert tegyünk a lelki békére. Valamikor az önmenedzselés klasszikus műveként fogják számon tartani.
Lelkesedés + cselekvés = siker. BÁRMI lehet belőled, ami csak lenni akarsz. David J. Schwartz, a Gondolj merészet! című sikerkönyv szerzője következő könyvében megosztja az olvasóval a gazdagok titkos sikerformuláit.
Határozd el, hogy bátran nekivágsz! Őrültség, hogy Kolumbusz megpróbálta körülhajózni a Földet? De mi lenne, ha nem próbálta volna meg? Fogadjunk! Meg tudod csinálni…
A legtöbb szülő több kárt okoz, mint hasznot, amikor megpróbálja megtanítani gyermekeit a pénzzel bánni. Owen tudja, hogyan írja le az üzleti élet bonyolultságát olyan fogalmakkal, melyeket a laikus is megért, és azt is tudja, hogyan teheti ezt szórakoztatóvá.
A szerző könyvében több mint negyvenévnyi értékesítési tapasztalatát összegzi. A kiváló üzletkötő és sikerkönyv-szerző saját értékesítési tapasztalatából merít. Ha kíváncsi vagy az Eladás 101-re, rendeld meg most!
Donald Trump és Robert Kiyosaki, akik mindketten sikeres üzletemberek és született tanítók, most egyesítették erőiket. Abban hisznek, hogy az anyagi problémáidat nem oldhatod meg pénzzel; az anyagi problémákat csakis pénzügyi képzettséggel oldhatod meg. Arra akarnak megtanítani téged, hogyan gazdagodj meg.
Mihez kezdjünk az életünkkel? Megtenni mindazt, ami tőlünk telik! Kibontakoztatni minden lehetőségünket. Elolvasni minden könyvet, amelyhez hozzájutunk. A lehető legtöbbet keresni. A lehető legtöbb mindent megosztani másokkal és nyújtani másoknak. A tőlünk telhető legjobban iparkodni, termelni és teljesíteni.
Friss stratégiai vizsgálatokkal, amelyek elemzései és tényszámai alkalmasak lehetnek még a legkeményebb szkeptikusok meggyőzésére is, Edward bemutatja, hogy miért tekinthető a Network Marketing a Megfelelő Helynek és a Megfelelő Időnek bárki számára, aki szeretné megcsinálni a szerencséjét.
„A siker titka a kapcsolatépítés. Bob Burg könyve hozzásegít bennünket, hogy megértsük és mindennapi életünkben alkalmazzuk ezt az elvet. Ha nehéz helyzetekkel vagy emberekkel kerülünk szembe, a cél a probléma megoldása, nem pedig a háború megnyerése.” - Dexter Yager
Állíttásait a szerző egy sor gyakorlatból vett példával igazolja. Ezek jelentős része személyes tapasztalatokat tükröz olyan szerteágazó területekről, mint pl. az olajipar, jégkrémgyártás, politikusok pozicionálása és átpozicionálása.
Igenis képes vagy „megcsókolni” negatívumaid varangyos békáit, és pozitívumokká varázsolni őket. E könyv egyszerű, mégis hathatós módszereinek és technikáinak alkalmazásával minden problémából előnyt kovácsolhatsz, és valóban rendkívülivé alakíthatod az életed!