Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához. További információkért kattints ide!

Elfogadom
Menü

HVG Kiadó

Rendezés:
Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény a megbeszélés. Sok múlik az előkészítésen, a levezetésen, a lezáráson és az utókövetésen. De hogyan lehet mindezt jól csinálni? A könyv különösen hasznos lehet igazgatók és felső vezetők számára.
4.200 Ft 3.780 Ft
52 egyszerűen megvalósítható gyakorlat a sikeres értékesítéshez
2.450 Ft 2.205 Ft
Ha én nem állok ki magamért, ki fog kiállni értem? Ha csak magamért fáradozok és állok ki, mit érek én? És ha ezeket a dolgokat nem most teszem, akkor mikor?
2.900 Ft 2.610 Ft
Barry Schwartz pszichológus az ipar és az üzleti élet történetét áttekintve feltárja a háttérben álló trendeket és mintázatokat. Bemutatja, miért veszítette el az értelmét a munka és hol találhatunk rá újra.
2.200 Ft 1.980 Ft
Hogyan fordítsuk hasznunkra, amikor az élet próbára tesz minket?
2.200 Ft 1.980 Ft
Hogyan fokozhatjuk a céljaink iránti lelkesedést munkatársainkban?
Mit tanulhatunk James Bondtól a stílusos megjelenésről?
Milyen módszerekkel növelhetjük vezetői befolyásunkat?
2.900 Ft 2.610 Ft
Elméleti és gyakorlati útmutató, amellyel feltárhatjuk, milyen feltételezések és aggodalmak akadályoznak minket, valamint kitűzhetjük a megfelelő céljainkat.
4.500 Ft 4.050 Ft
Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot.
3.900 Ft 3.510 Ft
A szerzők a munkáltatói arculatépítés szakértői élvezetes stílusban, gyakorlati példákon keresztül, lépésről lépésre mutatják be hogyan használható fel a márka a HR munkában; hogyan építhető fel a tehetségeket vonzó munkáltatói márka; mit kell tenni ahhoz, hogy a cég munkatársairól ugyanúgy ismertté váljon...
5.000 Ft 4.500 Ft
Úgy látszik, telibe talált: a könyv gondolatait a dizájnereken kívül már az üzletemberek is világszerte átvették és alkalmazzák, a TED pedig a dizájngondolkodást meghatározó alkotások közé sorolta.
3.900 Ft 3.510 Ft
Lisa Gansky bemutatja, hogyan lehet jó pénzt keresni, valamint megbízható márkákat és szilárd közösségeket létrehozni azzal, hogy segítünk ügyfeleinknek kevesebb mindent venni, de több mindent használni.
3.900 Ft 3.510 Ft
Az Amazon üzleti modellje megtévesztően egyszerű: Vásároljon most, egyetlen kattintással! De honnan jött az ötlet? A könyvből kiderül!
3.900 Ft 3.510 Ft
Hiteles történeteken keresztül, meggyőzően foglalja össze a sikerhez vezető Jobs-féle irányelveket, amelyeket érdemes megfogadnunk.
3.900 Ft 3.510 Ft
A Microsoft születéséről már sokan írtak, de Paul Allen most adja közre először visszaemlékezéseit. 
4.200 Ft 3.780 Ft
Adam Lashinsky a Fortune magazin vezető szerkesztőjének számos interjúra épülő kötete exkluzív módon tárja fel az Apple kulisszatitkait.
3.500 Ft 3.150 Ft
Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
3.900 Ft 3.510 Ft
Korszakalkotó változásoknak lehetünk tanúi. A legújabb termelési eszközök - a digitális gyártástól az online gyári szolgáltatásokig - mindenki számára hozzáférhetővé váltak. Ahogy korábban a világháló a tömegmédia egyeduralmának vetett véget, most a kreátorok ítélik halálra a tömeggyártás monopóliumát.
3.900 Ft 3.510 Ft
Ez a korokon átívelő vizuális útikönyv feltérképezi és modellezi a bennünk és a körülöttünk zajló legfontosabb változásokat. Elméleti megközelítések, merész gondolatkísérletek és ötletek praktikus gyűjteménye, valódi gondolatébresztő mindazoknak, akik szeretnék megérteni és megváltoztatni a világot.
2.900 Ft 2.610 Ft
Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz: Mind értékesítők vagyunk.
3.900 Ft 3.510 Ft
Ikarosz tévedése a mi tévedésünk. Ideje helyrehoznunk! A könyv rendkívül sok erőt és inspirációt ad, hogy felismerjük a forradalmi változást.
3.200 Ft 2.880 Ft