ROI a közösségi médiában
Uzletikonyv.hu ár:
3.900 Ft
3.510 Ft
Kedvezmény:
10%
Alcím | Hogyan növelhető a befektetés megtérülése? |
Szerző | Guy R. Powell-Steven W. Groves-Jerry Dimos |
Oldalszám | 368 |
Kötés típusa | puhatáblás |
ISBN | 9789633040973 |
Kiadás éve | 2012 |
Kiadó: | HVG Kiadó |
Cikkszám: | 9789633040973 |
Elérhetőség: | Elfogyott. Kérj értesítést! |
Szállítási díj: | 1.599 Ft |
|
|
Szerezhető hűségpontok: | 176 |
Ismertető
Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát? A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni. Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
Szerző: Guy R. Powell-Steven W. Groves-Jerry Dimos
Kiadó: HVG Kiadó